28 February 2009

Marknadstress..

Har bestämt mig för att vara med på en marknad på centralstationen den 3-4 april. Jag tycker det är kul men det innebär att jag måste lägga in en högre växel för att ha något att sälja. Idéer har jag många nu gäller det bara att ha ork nog att genomföra dom!! Tänker mig lite löst att denna gång sälja väskor till barn och vuxna, kepsar, mössor, hättor, napphållare, blöjfodral, näsduksfodral, snuttefiltar, bokomslag, gosedjur mm Vi får se helt enkelt vad som hinns med...

Var förbi Excercishuset en sväng idag på sy och modemässan. Lite bättre än sist och jag fick i alla fall köpt mig en skärkniv med runt blad. Den ska jag prova om en liten stund har jag tänkt mig. Hoppas att det ska förenkla momentet att rita upp och sen klippa ut mönsterdelar till mina kepsar.

No comments: