17 July 2006

The Market - Röda Sten



























Sommar, sommar, sommar..
Vid sidan av salta bad har jag sålt mina egenhändigt gjorda saker två gånger på marknaden vid Röda Sten i sommar. Vädret har varit härligt om än nästan lite för varmt första helgen i juli.
Det jag har haft med mig på marknaden har varit mina plushies blandat med smycken och nyckelringar samt en del av min konst.

Jag har fått en massa härlig respons och det har varit inspirerande att se alla de andra duktiga konstnärer som också haft sina stånd där. Nästa tillfälle att besöka mig där är den 12 eller 13 augusti, då jag kommer att dela tält med min kompis Isa. Hon är väldigt duktig och utlovar bl.a. portmonnäer och smycken. Kom gärna och besök oss!

I´ve been selling my things at The Market at Röda Sten twice this month and I will be there also on the 12 and 13 of August. This time with my friend Isa. It has been great so far and I´ve been gettting a lot of great respons on my things.

No comments: